Ammattiosastomme

Mikäli sinulla on jotain kysyttävää tai jotain muuta jolloin haluat ottaa ammattiosastoon yhteyden, niin voit laittaa ammattiosaston toimijoille sähköpostia.

Sähköpostiosoitteet löydät täältä.

Ammattiosastomme toimii aktiivisesti Sallan kunnan sosiaali- ja terveysalan yksiköiden alueella, neuvotellen paikallisia sopimuksia, joista infoamme näillä sivuilla. Ammattiosastomme tarkoituksena on koota ammattiosaston jäsenyyteen ja Tehy ry:n piiriin toimialueensa terveysalan tai sosiaali- ja terveysalan ammatillisen tutkinnon suorittaneet henkilöt. Järjestämme erilaisia tapahtumia, joihin jäsenemme ovat tervetulleita.

Ammattiosaston tarkoituksena on toimia näiden sääntöjen sekä liiton sääntöjen ja liiton toimielinten päätösten mukaisesti ammatillisena etujärjestönä ja edistää jäsentensä keskinäistä yhteenkuuluvuutta. Tarkoituksensa toteuttamiseksi ammattiosasto:

• toimii jäsentensä palkka-, työ- ja virkasuhdeasioiden parantamiseksi
  • toimii jäsentensä työolojen parantamiseksi, jäsenten vaikutusmahdollisuuksien ylläpitämiseksi ja parantamiseksi työympäristöä koskevissa asioissa
  • neuvottelee sekä tekee esityksiä ja sopimuksia palvelussuhteen ehdoista
  • kehittää jäsentensä ammattitietoa ja -taitoa sekä seuraa työnantajan antamaa ammatillista täydennyskoulutusta
  • osallistuu sosiaali- ja terveydenhuollon kehittämiseen
  • järjestää kokouksia, kursseja ja luentotilaisuuksia sekä harrastustoimintaa

Ammattiosaston toimielimet ovat ammattiosaston kokous ja hallitus. Ammattiosaston päätäntävaltaa käyttää ammattiosaston kokous. Hallitus käyttää ammattiosaston toimeenpanovaltaa.

Ammattiosasto 813
ao813(at)tehy.net